PRAWO DO ZWROTU:
– masz je zawsze w sytuacji zakupów dokonanych w naszym sklepie online
– obowiązuje przez 14 dni od momentu otrzymania Towaru
– nie musisz podawać przyczyn zwrotu, ani go uzasadniać
Mamy prawo odmówić przyjęcia zwrotu gdy:
– dokonasz go poza wyznaczonym terminem
– Towar jaki nam zwracasz ma wady, jakich nie miał w momencie otrzymania go przez Ciebie, lub nosi ślady użytkowania
JAK DOKONAĆ ZWROTU?
Zwracany Towar powinien być:
– nieużywany, czysty, z dołączonymi oryginalnymi metkami, czyli w takim samym, nienagannym stanie w jakim trafił do Ciebie
Zwracany towar bezpiecznie zapakuj oraz:
– dołącz formularz zwrotu. Jego wypełnienie i dołączenie do zwracanego towaru jest konieczne. Formularz możesz pobrać klikając ……
– dołącz otrzymany paragon lub fakturę
– wyślij na adres: Yellow Nana Agnieszka Nieroda, ul. Ogrodnicza 5b, 03-605 Warszawa, Tel.: 606 290 505
Realizacja płatności za dokonany i przyjęty zwrot:
– ma miejsce zawsze taką samą drogą, jaką dokonana była płatność za zakupy
– środki zostaną zwrócone maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas zwrotu
W razie pytań służymy pomocą – napisz do nas na adres: sklep@yellownana.pl
REKLAMACJA PRODUKTU
- Reklamacja z tytułu gwarancji.
1.1. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję Sprzedawcy obowiązującą na terenie Unii Europejskiej.
1.2. Okres gwarancji dla Produktów wynosi 12 miesięcy i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.
1.3. Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu.
1.4 Gwarancja dotyczy wad wynikających z procesu produkcyjnego, nie ma natomiast zastosowania:
- do wad powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania Produktu tj. niezgodnego z jego przeznaczeniem lub właściwościami, w szczególności uszkodzeń mechanicznych takich jak rozerwania, nacięcia, przecięcia, złamania, wytarcia lub odbarwienia w wyniku reakcji na substancje, z którymi Produkty nie powinny mieć styczności.
- w przypadku jakiejkolwiek ingerencji w Produkt, w szczególności w postaci napraw wykonywanych przez podmioty inne niż Sprzedawca lub przez samego Klienta.
- w przypadku niewłaściwej konserwacji Produktu oraz naturalnego zużycia wynikającego z wpływu wody na Produkt.
- naturalnego zużycia Produktu w wyniku jego wykorzystania zgodnie z przeznaczeniem.
1.5. Naprawy w ramach gwarancji są dokonywane bezpłatnie. Klient jest zobowiązany wyłącznie pokryć koszt dostawy Produktu objętego gwarancją do Sprzedawcy.
1.6. Gwarancja nie wyłącza uprawnień Konsumenta wynikających z rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, określone w Kodeksie cywilnym.
- 2. Reklamacja z tytułu rękojmi.
2.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
2.2. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@yellownana.pl lub pisemnie na adres: Ogrodnicza 5b, 03-605 Warszawa
2.3. W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
2.4. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: Ogrodnicza 5b, 03-605 Warszawa
2.5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
2.6. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
Linki do dokumentów: